Σάββατο 30 Μαρτίου 2019

''Create Art'' - DT Mixed Media Tag for Scrap N Pieces Blog March Challenge



 Γεια σας φίλοι μου!
 Αυτό το μήνα στο Scraps N Pieces έχουμε μία πολύ ενδιαφέρουσα και δημιουργική πρόκληση! Διαλέξαμε δυο στοιχεία που σας αρέσουν πολύ.

''Ταμπέλες και αριθμούς''



Hello dear friends!
 This month’s challenge is so inspiring and creative! We choose two elements that you love.

''Tags and Numbers''
 

Πείτε μου ποια καλύτερη ευκαιρία θα βρείτε να αξιοποιήσετε τα ατελείωτα καρτελάκια από τα ρούχα σας, που φυλάτε τόσον καιρό; Εγώ βέβαια για να είμαι ειλικρινής δεν έχω κρατήσει ποτέ τα ταμπελάκια από τα ρούχα μας αλλά αυτό δεν ήταν πρόβλημα αφού έφτιαξα τα δικά μου με λεπτό χαρτόνι και μία μήτρα κοπής. Μία πολύ εύκολη διαδικασία και σου δίνει τη δυνατότητα για πολλά και διαφορετικά μεγέθη.

This is a great opportunity to make something with all those clothes tags you’ve been stashing for so long. To be honest, I haven’t been stashing clothes tags, so I decided to create my own by cutting them out of cardstock with a die
 

Αρχικά άπλωσα ένα χέρι λευκό γκέσο σε όλα τα καρτελάκια και αφού στέγνωσαν κόλλησα τα μικρότερα πάνω στο μεγάλο δημιουργώντας έτσι τα πρώτα επίπεδα της σύνθεσής μου.
 
First, I applied a layer of white gesso over the tags, and after that was dry I glued the smaller ones on top of the bigger ones, to create some layers.


 Έπειτα άπλωσα λευκή πάστα κρακελέ και πάστα με υφή άμμου σε κάποια σημεία για να δημιουργήσω διαφορετικές υφές στο φόντο μου. Στη συνέχεια σφράγισα και χρησιμοποίησα την τεχνική της θερμής ανάγλυφης αποτύπωσης – heat embossing -  μαζί με μία Lindy's Gang embossing powder για να κάνω πιο εμφανές το σφράγισμα μου. 
 
Then, I applied white crackle paste and sand paste in some areas in order to create a variety of textures on the background. I also did some stamping and heat embossing with Lindy’s Gang embossing powder.


  Χρωμάτισα με Lindy's Gang sprays όλη την επιφάνεια ταμπονάροντας και στεγνώνοντας πολλές φορές μέχρι να πετύχω το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Σειρά μετά είχαν τα chipboards με αριθμούς τα οποία χρωμάτισα με τις Camouflage και Rust Εffect pastes της Finnabair. 
Για να φτιάξω την σύνθεση μου χρησιμοποίησα διάφορα μεταλλικά στοιχεία όπως και αριθμούς. Αφού λοιπόν τα κόλλησα όλα με heavy body gel τόνισα κάποιες λεπτομέρειες με acrylic paints της Finnabair και τελείωσα προσθέτοντας με soft matte gel mica flakes, glass beads και λίγο glitter. Μερικές πιτσιλιές με white acrylic ink και το tag μου ήταν έτοιμο.
 

I sprayed several times with Lindy’s Gang sprays, until I got the result I wanted. I dried well between layers.
I used Finnabair and Rust Εffect pastes on the chipboards and numbers.
For my cluster, I used metal embellishments and numbers. I glued everything with heavy body gel and used some acrylic paints to accent certain details. Lastly, I used soft matte gel to add mica flakes, glass beads and glitter. A few splashes with white acrylic ink and my tag was ready.


Ελπίζω να μπόρεσα να σας εμπνεύσω με την σύνθεσή μου και να δοκιμάσετε και εσείς να δημιουργήσετε μαζί μας!
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου