Σάββατο 7 Μαΐου 2016

Sweet Inspiration

Καλημέρα φίλοι μου!!!
Με μια μικρή καθυστέρηση, λόγω των ημερών, είμαι κοντά σας για να σας παρουσιάσω την καινούρια πρόκληση στο Crafty Life Challenges... Αυτό τον μήνα, λοιπόν, έχουμε μια ανοιξιάτικη χρωματική παλλέτα... Είναι τόσο χαρούμενη που είμαι σίγουρη ότι δεν θα μπορέσετε ν' αντισταθείτε!!!

Πάμε λοιπόν να δούμε την σελίδα μου... Με όλα αυτά τα χρώματα το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν τα φρούτα και τα παγωτά... ωωω ναι!!! δυστυχώς δεν μπορώ να τους αντισταθώ! Έτσι λοιπόν, βρήκα την φωτογραφία που μου ταίριαζε, στο pinterest και ιδού το αποτέλεσμα...






Και αυτή είναι η χρωματική παλλέτα της πρόκλησης... δεν έχει φοβερά χρώματα;


Κάντε μια βόλτα από το blog να δείτε τις υπέροχες δημιουργίες των άλλων κοριτσιών και να εμπνευστείτε!!! Μπορείτε να παίξετε μαζί μας ως τις 31 Μαϊου, δημιουργούντας ότι έργο θέλετε...

With my page I'm entering at ScrapClub Kiev blog sketch challenge...


Thank you for your time!!!

2 σχόλια: