Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Μερικά ακόμα Layout

Μετά από δύο εβδομάδες περίπου από την τελευταία μου ανάρτηση, βρήκα επιτέλους λίγο χρόνο για να σας δείξω μερικές ακόμα συνθέσεις μου από την προγούμενη χρονιά.
Είναι όλες για τις προκλήσεις στο Scrap n Pieces Challenge Blog.

Τον Δεκέμβριο του 2014, το θέμα της πρόκλησης ήταν το ''2014''. Έπρεπε να κάνουμε μία σύνθεση για κάτι που μας σημάδεψε αυτή την χρονιά ή απλά να αποχαιρετήσουμε το 2014, εαν δεν μας άρεσε. Και επειδή για μένα, ήταν μία από τις χειρότερες χρονιές της ζωής μου, επέλεξα να κάνω ένα καμβά για να το αποχαιρετήσω...


Αυτό το μήνα, υπήρξαν μόνο τέσσερις συμμετοχές μαζί με την δική μου και έτσι το DT, μας έκανε όλες, Guest Designer για τον μήνα Φεβρουάριο.

*********************************************

Το Νοέμβριο, το θέμα της πρόκλησης ήταν το ''Without you, Ι' m Nothing''. Όπως είναι φυσικό, μόλις είδα το τίτλο το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν τα παιδάκια μου. Έτσι λοιπόν αυτή η σύνθεση είναι για τα τρία μικρούλια μου, (που δεν πλέον και τόσο μικρούλια), με φωτογραφίες από τις βαπτίσεις τους.


*********************************************

Οκτώβριος 2014 και το θέμα της πρόκλησης ''Free as a Bird''.


Με αυτή τη σύνθεση έγινα για δεύτερη φορά Featured!!!

*********************************************

Το Σεπτεμβρίο του 2014, το θέμα ήταν ''Just Us Girls''.


Αυτό τον μήνα έγινα για πρώτη μου φορά, Featured!!!

*********************************************

Tον Αυγούστου του 2014, το θέμα της πρόκλησης, τι άλλο θα ήταν φυσικά;


Και κάποια κοντινά




Ελπίζω να σας άρεσαν!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου